הפתרונות החדשים להורים: כל מה שצריך לתינוק במקום אחד

כיסא בטיחות צ'יקו

איזה כיף לשמוע שיש לכם בייבי חדש בבית! מתי יוצאים ביחד לנסיעה הראשונה שלנו? בדרך כלל אנחנו לא אוהבים לטלטל תינוקות בני מספר ימים בנסיעות בין עירוניות ארוכות, ומעדיפים בתקופה הראשונה להעניק להם ימי רוגע ביתיים בקרבת אבא ואמא, בלי סביבה רועשת וסואנת ובלי הרבה פקקים ישראליים, אבל לא עובר זמן רב וכבר אנחנו מתאוששים מן הלידה ובהחלט רוצים לצאת קצת להנות, אז שלא ניקח את האוצר שלנו איתנו? בקיצור, תוך תקופה קצרה אנחנו בהחלט מעוניינים להתחיל להרגיל את הנסיך החדש לעולם התנועה שבחוץ וזה אומר בראש ובראשונה לרכוש עבורו כסא בטיחות. איזה כסא בטיחות מומלץ לנו לרכוש? עדיף כיסא בטיחות צ'יקו או שעדיפה חברה זולה יותר?  שואלים אותנו הורים בחברת לה בבה, אנחנו ממליצים להם לקרוא קצת על הצרכים הבטיחותיים והטכניים שצריך למצוא בכיסא בטיחות, ולחפש את הכיסא שלהם בין הדגמים המובחרים אצלנו באתר.

כסאות בטיחות ודרישות חוקיות

כיסא בטיחות בראש ובראשונה הינו חובה חוקית עלינו כהורים, ולכן עלינו לשים לב לדרישות החוק כדי לוודא שאנחנו רוכשים את הפריט שיענה עליהם ויגן עלינו מפני השוטר המצוי. אז כן, מרבית כסאות הבטיחות מן החברות הטובות הן כאלו שעומדות בדרישות החוק, וזה בסדר אם תסמכו על זה, אבל יש עוד כמה דברים שחשוב שתשימו לב אליהם. למשל- האם מערכת האיזופיקס ברכב שלכם תואמת את הכיסא הזה? מערכת הקשירה לכיסאות בטיחות שמורכבת ברכב שלכם תלויה האם יש לכם רכב אירופאי או אמריקאי, או מערכת תואמת את אחת מאלו. יש הבדלים בין מערכות הקשירה וחשוב לשים לב לכך. במקביל, בדקו האם אתם מעוניינים בכיסא בטיחות משולב שיתאים לטווח זמן ארוך וכמה שנות אחריות אתם מחפשים. כיסא בטיחות צ'יקו הוא בהחלט כיסא מומלץ, מחירו לא זול אבל הוא מוכיח את עצמו באופן מושלם על הכבישים הישראליים.

יתרונות כיסא בטיחות צ'יקו

כיסא בטיחות צ'יקו מגיע במספר דגמים נבחרים, חלקם מתאימים החל מגיל לידה ועד לגילאי הילדות הבוגרים, וחלקם זוכים ליתרונות אחרים. ממליצים לכם להעיף עליהם מבט- כי הלקוחות שלנו תמיד מרוצים מהם.

עגלות תינוק

בצוות לה ביבי יודעים כי עגלות תינוק הן פריטים שהכי כיף לנו למכור ללקוחות שלנו, כמו שעבורם כנראה הכי כיף לרכוש אותם. למכור עגלות תינוק זה להיפגש עם האושר ועם החיים היפים, החיוך והצחוק והחוויה המדהימה הזו שעם כל הכבוד למבוגרים- רק תינוקות מסוגלים להעניק לנו. אבל יחד עם זאת אין ספק שמדובר ברכישה שלא מבצעים על רגל אחת, אנחנו בחברה עושים כל מאמץ להנגיש ללקוחותינו את מלוא המידע שהם זקוקים לו אודות כל דגמי העגלות השונים, ההבדלים, היתרונות והחסרונות, הכל כדי שכל הורה ימצא את הכרכרה המושלמת עבור הנסיכים הקטנים, וכמובן שהבחירה הסופית נשארת שלכם, אנחנו כאן רק כדי ללוות אתכם. מחפשים קצת מידע ראשוני קליל על עולם עגלות התינוקות המפותח שתוסס אצלנו באתר ובחנויות? הנה כמה דברים שיעשה לכם כיף לקרוא.

דגמים עיקריים בעגלות תינוק

באופן כללי שוק עגלות תינוק בעולם וגם כאן בארץ הוא שוק עמוס בלא מעט חברות. ישנן חברות ענק, מוכרות יותר, שעלות העגלות שלהן גבוהה יותר באופן יחסי, וישנן לא מעט חברות קטנות יותר, אולי פחות מוכרות שיושבות על נתח שוק קטן יותר, ועלות המוצרים שלהן נמוכה ונגישה יותר. במקביל לחלוקת המחירים, יש גם מספר דגמים עיקריים של עגלות, שכל הורה מוצא את הסגנון החביב עליו מביניהן.

סגנונות עיצוב של עגלות תינוק

ישנן חברות המייצרות עגלות תינוק יוקרתיות יותר, בסגנונות טרנדיים וקלאסיים שונים, כמו למשל שילובי עור במקום בדים רגילים, גוונים מטאליים שונים, שלדה מוזהבת, רוז- גולד ועוד. יש גם חברות שמציעות סגנון עגלות תינוק שהדגש בהן הוא על קומפקטיות ואורבניות, העיצוב שלהן יהיה בדרך כלל רגוע ומינימליסטי, ויהיו להן יתרונות משמעותיים בתחום הנוחות, כמו למשל קיפול מהיר ביד אחת, אישורי עליה למטוס, ועוד. סגנון נוסף של עגלות תינוק אלו הן עגלות בסגנון פשוט ועממי יותר, למי שאוהב עגלות פשוטות עם מגן רגליים או למי שלא מעוניין להשקיע הרבה בעגלה, כיוון שהוא מתנייד בעיקר עם הרכב ומנשא על הגוף למשל, או מסיבות אחרות. רוצים לקבל מידע יותר מעמיק? דפדפו בין הדגמים אצלנו או דברו עם הנציגים שלנו.

מנשא בייבי ביורן

אין ספק שמנשא מהווה מוצר בסיסי ביותר לכל הורה טרי וגם להורים ותיקים יותר. אתם בטח יודעים שכאשר תינוק נולד הוא זקוק להרבה מגע וחום, התינוק צריך להסתגל לעולם, להתמודד בחודשי חייו הראשונים עם גזים ועוד והדבר גורם להורים רבים למצוא את עצמם מחזיקים את התינוק על הידיים פרקי זמן ממושכים. כאשר התינוק על הידיים פרקי זמן ממושכים בחודשי חייו הראשונים, ההורה יכול למצוא את עצמו מאוד מתוסכל. הוא לא יכול לבצע פעולות שונות בבית, הידיים שלו לא פנויות לעיסוק בשום דבר אחר מלבד התינוק וכאשר יש עוד ילדים בבית, הוא חייב להתפנות גם אליהם ולצרכים שלהם, אך העובדה שהתינוק על הידיים מקשה את ההתנהלות מאוד. לכן, אין ספק שמנשא מציע את הפתרון הטוב ביותר לכל הורה. אם אתם מחפשים מנשא איכותי, כדאי שתכירו את: מנשא בייבי ביורן.

כל היתרונות של מנשא

כיום בשוק ניתן למצוא מגוון רחב של מנשאים, החל ממנשאי בד שמוצעים בעיקר עבור חודשי חייו הראשונים של התינוק שבהם הוא זקוק לקרבה להורה ולהרגיש שהוא ממש כמו ברחם וכלה במנשאים יותר מתקדמים שמותאמים לנשיאת תינוקות בחוץ או בטיולים. המנשא מציע את הנוחות המקסימלית גם להורה וגם לתינוק. אין ספק שכאשר תינוק רוצה להיות כל הזמן על הידיים, זה מצב מתסכל ומעבר לכך, זה יכול לגרום להורה לא לעשות כלום מלבד להחזיק את התינוק לאורך היום. לכן, מנשא מציע לכל הורה לשאת את התינוק קרוב אליו, בצורה בטוחה ועדיין להיות עם 2 ידיים פנויות. הוא מציע לו לנהל את משימות הבית בצורה נוחה ובד בבד, לאפשר לתינוק להיות רגוע ומרוצה. כמו כן, הורים רבים מעדיפים לצאת מהבית כאשר התינוק במנשא ולא בעגלה, הדבר חוסך לכם התנהלות עם עגלה כבדה שלא פעם יש צורך לרדת איתה במדרגות או להעלות אותה במדרגות ועוד. כמובן שישנם מנשאים ספציפיים שמותאמים לטיולים בשטח ואם אתם חובבי טיולים, חשוב שתבדקו איזה מנשא מתאים לנשיאת התינוק שלכם בצורה בטוחה בטיולים.

למה דווקא מנשא בייבי ביורן?

מנשא בייבי ביורן הוא ללא ספק מנשא מוביל ביותר, בין אם בתחום הנוחות, בין אם בתחום הבטיחות ובין אם בתחום ההתאמה שלו לגוף הקטן והשברירי של התינוק. הוא מציע לכל תינוק להנות מקרבה להורים שלו ולחוש את חום הגוף ואת פעימות הלב של מי שנושא אותו, כך שהתינוק למעשה מקבל את השלווה והביטחון שהוא זקוק להם. המנשא הוא פתרון מושלם לתינוקות שסובלים מגזים או מחוזר שקט. הוא משחרר את ההורים ומציע נוחות גם לתינוק וגם להם. המנשא של בייבי ביורן איכותי והוא הבחירה הטובה ביותר לכל הורה שמעוניין לרכוש מנשא בעל יתרונות רבים.

חזרה למעלה