הסכם שמגבש את היסודות להצלחה משותפת בעסק

משרד עו"ד שניר חזוט ושות' מציע ליווי משפטי מקצועי ומקיף בתחום המקרקעין, נדל"ן והתחדשות עירונית. עם ניסיון עשיר בניהול פרויקטים של פינוי-בינוי וליווי יזמים ודיירים, המשרד מספק שירותים משפטיים מקיפים גם לעסקים, כולל ניסוח הסכמי מייסדים והגנה על זכויות השותפים בעסקים חדשים.

הסכם מייסדים: הבסיס לשותפות מוצלחת

הסכם מייסדים הוא כלי חיוני בניהול עסקים ובשיתוף פעולה בין שותפים עסקיים. משרד עו"ד שניר חזוט ושות' מתמחה בניסוח הסכמי מייסדים המותאמים לצרכי הלקוחות, במטרה להבטיח הגנה על הזכויות המשפטיות והכלכליות של כל אחד מהצדדים. ההסכם מכסה מגוון נושאים, כולל חלוקת אחוזי הבעלות, תפקידים, אחריות והחלטות אסטרטגיות בניהול החברה. הסכמים אלו מבטיחים שהשותפות תתנהל בצורה מסודרת ויעילה, תוך מניעת סכסוכים עתידיים.

פינוי-בינוי: ליווי משפטי לדיירים ויזמים

תחום ההתחדשות העירונית, ובפרט פרויקטים של פינוי-בינוי, מצריך ליווי משפטי קפדני ומקצועי. משרד עו"ד שניר חזוט ושות' מלווה את לקוחותיו – הן הדיירים והן היזמים – בתהליכי פינוי-בינוי, עם דגש על הבטחת זכויות הדיירים ושמירה על שקיפות מול היזמים. כל שלב בפרויקט מנוהל בצורה מקצועית, כולל ניהול משא ומתן מול הרשויות המקומיות והיזמים, ניסוח חוזים, ובדיקת היבטים משפטיים הנוגעים לתכנון ובנייה.

שילוב מומחיות משפטית וכלכלית

במשרד עו"ד שניר חזוט ושות' אנו מאמינים בשילוב של מומחיות משפטית רחבה עם הבנה כלכלית עמוקה. ניסיוננו בניהול עסקאות נדל"ן מורכבות ופרויקטים מסחריים מאפשר לנו להעניק ללקוחותינו ליווי משפטי מלא ומותאם אישית, המבטיח שכל ההיבטים העסקיים והמשפטיים מכוסים כראוי.

תוצאות מוכחות בליווי פרויקטים של התחדשות עירונית

עו"ד פינוי בינוי ממשרדנו מתמחה בליווי פרויקטים של התחדשות עירונית, תוך דגש על יצירת פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח. בזכות ניסיון רב בפרויקטים של פינוי-בינוי, המשרד מבטיח שהדיירים יקבלו את מלוא הזכויות המגיעות להם, והיזמים ייהנו מתהליך שקוף ומקצועי שמנוהל בצורה המיטבית.

סיכום

משרד עו"ד שניר חזוט ושות' מתמחה בליווי משפטי מקיף בעסקאות מקרקעין, הסכמי מייסדים ופרויקטים של פינוי-בינוי. עם דגש על מקצועיות ושקיפות, המשרד מעניק ללקוחותיו ליווי צמוד בכל שלב בתהליך, תוך שמירה על האינטרסים שלהם והבטחת הצלחת הפרויקטים העסקיים והנדל"ניים. ניתן ליצור קשר בטלפון: 08-941-3749

חזרה למעלה