מאות פעילים בכנס פתיחת מערכת הבחירות של הרשימה החסידית-חברתית

בחירות ברחובות

מאות פעילים ותומכים השתתפו אמש (ראשון) בכנס פתיחת מערכת הבחירות של הרשימה החסידית-חברתית בראשות הרב פנחס הומינר, יו"ר אגודת ישראל ברחובות. את האירוע כיבדו בנוכחותם בני כ"ק מרן האדמו"ר מקרעטשניף, השר מאיר פרוש, שר ירושלים ומסורת ישראל והרה’’ג ר’ אברהם ישראל רובין גאב’’ד בד’’ץ רובין, רב בית הכנסת פא’’י ומחשובי רבני העיר.

בכנס הוצגה בפני הפעילים תמונת המצב המדוקדקת נכון לנקודת הזמן הנוכחית. בנוסף, הועברה להם הדרכה מקצועית לקראת פעילות השטח בשבועות הקרובים.

במפלגה נחושים לשחזר ואף להגדיל את ההצלחה הגדולה של מערכת הבחירות הקודמת, אז לראשונה רצה הרשימה באופן עצמאי וגרפה כמנדט וחצי. על מנת לעשות זאת, בכירים במטה אמרו כי נדרשת עבודת שטח יסודית ומקיפה של כל פעיל שתכליתה גיוס מצביעים מחוץ למעגל התומכים הקלאסי של המפלגה.

בנוסף לכך, הועברו הנחיות פרטניות ורשימות שמיות לפעילים, כשהיעד שכל פעיל נטל על עצמו הוא הבאת חמישה מצביעים נוספים לכל הפחות.

במהלך הערב הובאה קריאת האדמו"ר כי על כל אחד ואחד לפעול למען הצלחת רשימת אגודת ישראל, הרשימה החסידית החברתית בעיר רחובות בראשות הרב פנחס הומינר. כמו כן הפעילים הרבים שהשתתפו בכנס קיבלו על עצמם להפיץ את הבשורה גם לקהלים חדשים.

בחירות מוקמיות ברחובות
צילום: קובי הר צבי

יצוין כי לאורך כל שנותיו במועצה מזוהה פנחס הומינר ככתובת לפניות בנושאים שונים של כל תושבי העיר, ללא קשר להשתייכות מגזרית ו/או פוליטית. רק בקדנציה הנוכחית צוות לשכתו טיפל באלפי פניות ציבור במגוון נושאים עירוניים ודלתו הייתה פתוחה לציבור הרחב, כולל "לשכה ניידת", שהנגישה את השירות לתושבים שהתקשו ליצור קשר או להגיע למשרדי העירייה השונים.

על רקע זה מעמיד הומינר בבסיס המצע שלו רפורמת שירות מקיפה שתכליתה לייעל דרסטית את השירות והנגישות של כלל אגפי העירייה עבור תושבי העיר.

 

חזרה למעלה